2015年2月15日 星期日

領匯直播室 : 壹週刊賣商場車位專題 20150124

睇完壹週刊領匯賣商場車位專題,發覺領匯同代理第一太平戴維斯在處理賣場招標上做得好好,賣場唔係所有人都比標書,先作事先篩選,否則租約租金表都比報紙佬扮入標睇晒,好似大班搵人橫手假裝入標,實攞材料攻擊領匯。

買豪宅商場兼進軍內地 領匯變地產霸權
領匯上市十年,由一間專營本地公屋商場及停車場的管理公司,變成另一個地產霸權,既坐擁有過百個收租物業,又投資物業,更進軍內地市場。去年八月,證監會批准REITs可以擴大投資範圍至投資發展中物業、可以發展物業、亦可以投資REITs的股票等金融產品。改革變相令領匯都變成地產商,去年九月領匯投標地鐵在大圍站的鐵路物業發展。
另外,領匯又透過修改契約,不斷擴大投資範圍至內地,去年底就收購萬科在深圳龍崗萬科廣場的八成權益。一一年領匯先後掃入南豐旗下的將軍澳南豐廣場,及信置海悅豪園商場,去年八月又一邊賣走次等的屋村商場,一邊豪擲近十四億元收購嘉里旗下現崇山商場,升呢轉攻中產客。「領匯係全港最大地產基金,旗下商場佔香港零售面積百分之二十多,仲霸權過任何霸權。由物業管理人,變成發展商,意義已經變節,我都唔知政府玩乜。」鄭經瀚說。


領匯賤賣資產益炒家 鄭經瀚:大陰謀!
去年領匯透過私人招標形式,成功出售九個房委員商場,但招標過程完全不透明,要取得標書先要經過審查,有人無故被拒。本刊最近收到讀者兩封電郵文件,內容顯示一個有意入標領匯商場的投資者,向負責銷售的獨家代理、第一太平戴維斯,要求查看標書被拒,又沒有解釋原因。○五年大力反對領匯上市的前立法會議員鄭經瀚指,曾計劃與朋友合資去投標,但同樣不得要領。
領匯一方面向傳媒放風指,為免外資基金及發展商短炒,影響民生及商戶,不接受他們入標,但轉身將六個都賣給資深炒家林子峰。鄭經瀚質疑領匯賤賣資產,「林子峰賣車位咁好賺,點解領匯唔自己賣呀?以前我地話政府賤賣資產給領匯,宜家最好笑係領匯賤賣資產給炒家。」他擔心領匯是想藉炒家拆售車位去試水溫,「領匯自己唔拆得呀嘛,宜家拆會引起好大回響,咁咪由炒家去拆,睇得得唔得,得咪之後自己拆囉。」


盧婆婆出山鬧爆領匯 「做到我哋仆街」
反對領匯上市的盧少蘭婆婆,零四年代表公屋入稟高等法院,「睇死」領匯立心不良,阻止房委會向領匯出售資產。盧婆婆爆粗大罵領匯和高官,「寸嘴」形象深入民心,即使面對傳媒、投資者窮追猛打,直言「我冇壓力喎」,又不時爆出「搵阿董建華,敲佢個老虎頭」等金句。 上週五,記者去到盧婆婆住所,七十八歲的她,聽到領匯賤賣資產,又再忍不住破口大罵:「領匯衰格!(啲人)陰公咯!我之前都話領匯衰,啲人話我阻人發達,現在就辛苦咗我哋!」說到以前阻止領匯上市時,盧婆婆表示:「大家有眼睇,我住公屋,又冇發達,領匯就發啦!點解啲人唔信我呢?」

2 則留言: