2015年10月13日 星期二

懶洋洋的週末@赤柱廣場

雖然赤柱廣場不是領展最賺錢的商場(排第20幾), 但却是最有品味, 最多外國遊客光臨的領展商場,所以有空我都趁機漫遊我最喜愛的赤柱廣場, 我沒有O2寫赤柱巡場報告的能耐, 只好用手機隨意拍 .

==========
最新主角 H&M 用了半間美利樓



 



免費供應


400元4個鐘, 抵 !

小狗停洎區







==========
廣告時間
H&M在赤柱的地標 - 美利樓內開設新店,並於9月26日開幕喇!
新店樓高3層,佔地987平方米,分別設有女裝丶青年裝和童裝部,是去赤柱遊玩時的閒逛好去處喔!新店設在具160年歷史的赤柱美利樓,3層樓高,男女童裝全部有。秋冬開季,大家一邊揀靚衫之餘,順道欣賞下呢幢建築物嘅特色,例如二樓的開放式天花、木製三角樓頂,係咪好有置身外國Shopping feel呢?



6 則留言:

  1. 我仲未排到期去赤柱呀,搵日要去睇下 ^^

    回覆刪除
  2. 赤柱廣場不是領展最賺錢的商場 ---- 所以我留意彩明良景個d仲多過赤柱

    回覆刪除
  3. 呢個場係愛來欣賞,唔好成日講租金啦

    回覆刪除
  4. 以為化粧間取消左,原來仲有

    回覆刪除
  5. 尤其是美利樓,可以說是藝術品商場

    回覆刪除