2018年7月26日 星期四

10年回望之領展與滙豐

原本我的三大投資依次序是 :領展,滙豐及細價隱形地產股X
現在的次序是:領展,X,滙豐
看走勢,滙豐只可當做普通債券收息,要向上難矣。 看來我可依頼的只有領展及X




14 則留言:

  1. 滙豐令人驚嚇的股票,盤帳裡面不知仲有乜野危險品。
    原來係連中電、電能、煤氣過去10年的股價表現都好過匯豐... 死未...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我身受其害,同時持有領展匯豐10年,望下上面張圖,真係冇命😂

      刪除
  2. 我覺得匯豐既問題係固步自封,領展係穩中求變,當然比較下領展規模細,要求變都容易d。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我唔敢再買巨無霸公司了,因為擔心佢好似匯豐一樣

      刪除
    2. 滙豐除咗固步自封外,其實好多時係涉及美國政府問題,太多政治風險了

      刪除
    3. 滙豐基本上可以不看,除非好似我坐艇冇得講

      刪除
  3. 而家銀行好易比人罰, 同埋騰訊阿里搞金融對銀行威脅唔少

    回覆刪除
  4. 其實政府回購領匯係好,但前提下收購價要按市值PB1.5倍

    回覆刪除
    回覆
    1. 但回購完邊個負責營運先?房署?產業署?呢兩個咪一樣用招標模式,價高者得,佢哋唔會好似私人場咁搵租客返嚟咖

      刪除
    2. 除非行蝕本補貼制度,否則邊一個營運都完全冇分別,都係用市場價定租金

      刪除